Sevgiliye ilginç hediyeler

HediyePaketim.com 0212 511 21 11

Sevgiliye en ilginç yılbaşı hediyeleri HediyePaketim.com’da

Türkiye’nin en hızlı büyüyen online hediye platformu hediyepaketim.com,

yeni yılı çok daha keyifli kılacak birbirinden ilginç ürünlerle müşterilerini mutlu etmeye devam ediyor.

yılbaşı hediyesi

Kısa bir süre içinde hediye arayanların uğrak noktası haline gelen hediyepaketim.com, yeni yılda da takipçilerini mutlu etmeye devam ediyor. Birbirinden ilginç ve keyifli ürünleri en uygun fiyat ve dönemsel fırsatlarla müşterilerine sunan HediyePaketim, sevdiklerine hediye almak isteyen müşterilerine ücretsiz bir şekilde hediye paketi ve hediye notu gibi seçenekler sunuyor.

2 ay gibi kısa bir sürede yaklaşık 4.000 kişiye ulaşan Facebook hayran sayfasıyla takipçilerini günlük fırsatlardan ve en yeni ürünlerden haberdar eden hediyepaketim, her hafta takipçilerine birbirinden güzel hediyeler veriyor. Şu ana kadar gerçekleştirilen ürün gönderilerinin %90’ını 24 saat içinde hediye edilecek kişiye ulaştırarak sektör ortalamasının oldukça üzerinde bir performans gösteren hediyepaketim.com ailesi, bu konuda oldukça hassas olduklarının altını çiziyor.

 

Kredi kartına 12 taksit, ARAS Kargo ile kapıda ödeme ve Havale/EFT gibi ödeme seçeneklerinin yanı sıra geleneksel yollardan hediye sahibi olmak isteyenler 0212 5112111 numaralı telefondan hediye siparişi verebiliyorlar.

Şu an için,
Yılbaşı Hediyeleri
– Sevgiliye Hediye
– Özel Günlere Hediye
– Eğlence & Oyun
– Ev & Ofis
– Teknoloji & Müzik
– Çocuklara Hediye

kategorilerinde binlerce ürün seçeneğiyle 7’den 70’e her yaştan geniş bir kitleye hitap eden hediyepaketim.com, her geçen gün birbirinden ilginç hediyelik ürünleri web sayfasına ekleyerek müşterilerinin her türlü hediyelik eşya ihtiyacını karşılamaya çalışıyor.

Son günlerde en çok tercih edilen ürünleri sorduğumuz hediyepaketim.com Genel Müdürü Alim Güçlü, özellikle Yılın Sevgilisi Oscar’ı, peluş kalpli kutuda inci kolye ve Aşk kavanozu’in müşterileri tarafından çok fazla talep gördüğünü belirtiyor.

Özel günler öncesinde çalışanlarına veya müşterilerine ilginç, orijinal ve eğlenceli hediyeler sunmak isteyen kurumsal firmalara, geniş ürün yelpazesi ve uygun ödeme koşullarıyla çok özel fırsatlar sunan hediyepaketim.com ailesi, kurumsal bazlı hediye gönderimlerinin çok olumlu sonuçlar verdiğini ve firmaların çok düşük maliyetler sonucunda oldukça büyük kazanımlar elde ettiğini ifade ediyor.

Single Post Navigation

Yorum bırakın